titulka koncerty reportáže recenzie novinky články fotoreportáže rozhovory skupiny ziny kluby rôzne o nás |
Skupina Dilemma hľadá filmárov a chystá vlastné jesenné turné
Po vydani tretieho albumu Low Profile Scream (október 2012, Hevhetia) absolvovali v tomto roku takmer 40 koncertov v rámci turné s Horkýže Slíže v ČR a SR, ktoré videlo asi 100.000 divákov. Teraz sa DILEMMA pripravuje na svoje vlastné jesenné turné v mesiacoch september a október. Po jesennej šnúre v slovenských mestách bude nasledovať na jar 2014 česká časť turné. Stále trvá súťaž pre mladých umelcov o najlepší videoklip: “VIDEO ZA 2000”. Súťaže sa môže zúčastniť každý, kto na jednu z piesní z nového albumu Low Profile Scream podľa vlastného výberu pošle video, ktoré sám natočí a pošle kapele. Členovia kapely vyberú najlepšie videá do finále, v ktorom budú o priazeň divákov bojovať tri týždne. Víťaznym videom bude to, ktoré bude mať na YouTube najviac like-ov, a jeho tvorca získa cenu 2.000,- Eur. Súťaž nie je vekovo, odborne ani technicky obmedzená a dáva šancu zviditeľniť sa aj začínajúcim umelcom, ktorí nedisponujú špičkovou technikou alebo skúsenosťami, ale majú dostatočnú kreativitu a chuť pobiť sa o atraktívnu výhru. Touto formou chce DILEMMA dať priestor novým umelcom. ”Stále je v nás tá zvedavosť, koľko šikovných ľudí, ktorí sú schopní vytvoriť niečo naozaj originálne a jedinečné je okolo nás skrytých. Touto súťažou im chceme otvoriť dvere a hodiť rukavicu. Bude veľmi zaujímavé sledovať, kto a ako sa s tým popasuje. Výzva je jasná, pravidlá i výhra tiež, je tu teda priestor pre kohokoľvek, kto sa chce naozaj realizovať. Možno stačí natočiť niečo ozaj zaujímavé na telefón a vhodne to spojiť s našou muzikou a malý zázrak bude na svete.” objasňuje frontman skupiny Ján Spišák. Po úspešnom a hlavne kontroverznom videoklipe “OH NO”, ktorý má na svedomí skúsený režisér Martin Hudák, oslovuje DILEMMA prakticky kohokoľvek, kto sa na to cíti, aby stál za jej ďalším videoklipom. Navyše Dilemma pri svojich vystúpeniach využíva i videoprojekciu, preto finálové kúsky budú mať okrem svojho virtuálneho života na internete aj významné uplatnenie aj na koncertoch.
Termín uzávierky súťaže "VIDEO ZA 2000€" je 30.september 2013.
Link na klip Oh No:
|